Ingatlan kezelés, ingatlan management

Kiadó és kiadott ingatlanok kezelése, külföldi bérlők esetén is teljes-körű szolgáltatással

Hosszú távra kiadott egységek esetén vállaljuk az ingatlan kezelését-managelését magyar-angol-német nyelven. Rövid távú bérbeadás, és/vagy több vendégszobával (egységgel) rendelkező lakóingatlan esetében az ingatlan magánszálláshelynek, vagy egyéb szálláshelynek ("Hostel"-nek) minősül, így azon megbízásokra a magánszálláshely üzemeltetés és a Hostel üzemeltetés menüpont alatti feladatellátások és díjazások érvényesek.

 

 Hosszú távra kiadott ingatlan kezelése (lakás, üzlet, iroda) Rövid távra kiadott ingatlan kezelése (lakás - magánszálláshely üzemeltetés)  Hostel üzemeltetés (több szobás, közös területtel rendelkező szálláshely üzemeltetése) 

 

Lakás, lakóingatlan, iroda és üzlethelyiség kezelése! Lakóingatlanok és nem lakóingatlanok kezelését is vállaljuk!

Amennyiben befektetésnek vette az ingatlant, és a továbbiakban nincs kedve állandóan a kiadással és a bérlővel foglalkozni, vagy kiadná külföldieknek az ingatlant magasabb bérleti díj fejében, de nem szeretne velük idegen nyelven kommunikálni, valamint nem szeretné vállalni az ezzel járó többletfeladatokat, ügyeletet, rendelkezésre állást, karbantartást, vagy egyszerűen csak messzire költözött az ingatlantól ahhoz, hogy rendszeresen ellenőrizze a bérlőt, a befizetéseket, eszközölje a javításokat, nem tud rendszeresen az ingatlanhoz utazgatni, mi tapasztalattal, korrekt hozzáállással vállaljuk az ingatlan kezelését, ezen feladatok szakszerű elvégzését!

Levesszük válláról a terheket, Ön csak a bevételt látja az ingatlan kiadásából.

 

1. Ingatlan kezelői csomag-ban meghatározott feladatok, és a megbízási díj mértéke:


Amikor az Ingatlanban bérlő van, tehát az ingatlan lakott:

  • háromhavonta egyszer az ingatlan állapotát és a rendeltetésszerű használatot ellenőrizzük
  • havonta, a Bérlőtől a bérleti díjat átvesszük –bérlővel történő megállapodás alapján oly módon, hogy Bérlő hozza a bérleti díjat minden hónapban az irodánkba, vagy Mi keressük fel minden hónapban Bérlőt a díj átvétele érdekében
  • havonta, a Bérlőtől már átvett havi bérleti díj, megbízási díjjal csökkentett összegét Megbízó számára készpénzben átadjuk / Megbízó bankszámlájára megfizetjük
  • havonta a közüzemi számlák Bérlő általi befizetését ellenőrizzük / ellenértékét Bérlőtől átvesszük, a közüzemi számlákat befizetjük
  • havonta elektronikus úton a havi közüzemi számlák befizetésének tényét Megbízó felé bizonyítjuk

A jelen pontban foglalt feladatok ellátására vonatkozó megbízás díja 15.000 forint havonta.


2. Ingatlan kezelési csomag-ban meghatározott feladatok, és a megbízási díj mértéke:


Amikor az Ingatlanban bérlő van, tehát az ingatlan lakott:

  • háromhavonta egyszer az ingatlan állapotát és a rendeltetésszerű használatot ellenőrizzük
  • havonta, a Bérlőtől a bérleti díjat átvesszük –bérlővel történő kötött megállapodás alapján oly módon, hogy Bérlő hozza a bérleti díjat minden hónapban az irodánkba, vagy Mi keressük fel minden hónapban Bérlőt a díj átvétele érdekében
  • havonta, a Bérlőtől már átvett havi bérleti díj, megbízási díjjal csökkentett összegét Megbízó számára készpénzben átadjuk / Megbízó bankszámlájára megfizetjük
  • havonta a közüzemi számlák Bérlő általi befizetését ellenőrizzük / ellenértékét Bérlőtől átvesszük, a közüzemi számlákat befizetjük
  • havonta elektronikus úton a havi közüzemi számlák befizetésének tényét Megbízó felé bizonyítjuk
  • Megbízó költségére elvégezzük az alábbi az azonnali beavatkozást igénylő munkákat:
    • karbantartási munkák
    • veszély elhárítási munkák
    • a rendeltetésszerű használathoz szükséges javítási munkák
    • a bérleti szerződésben leltárba vett ingóságok működéséhez szükséges javítási munkák
  • a Bérlő(k) felé telefonos ügyeletet tartunk fenn, segítséget nyújtunk
  • külföldön már megszokott és így külföldi bérlőktől elvárt szervíz szolgáltatást nyújtunk 1-2 munkanapon belüli kiszállással, legyen szó akár egy kiégett lámpáról, akár egy nem működő kapcsolóról, szoruló kilincsről, elromlott zárról, csöpögő csapról, stb.
  • a bérlemény és a társasház házirendjét is átadjuk minden bérlőnek, és annak betartását szem előtt tartjuk
  • szükség szerint kapcsolatot tartunk a szomszédokkal, a társasházzal, a közös képviselettel, panasz esetén azonnal reagálunk

A jelen pontban foglalt feladatok ellátására vonatkozó megbízás díja, a havi bérleti díj 15%-a havonta, de legalább 20.000 forint havonta.

 

Természetesen amikor az ingatlant nem bérli senki, nincs elvégzendő feladat, így nincs fizetendő díj sem!

Amennyiben az ingatlant még nem bérli senki, vagy megüresedne és az eddigi bérlő kiköltözne, vállaljuk az ingatlan kiadását is!

 

Ingatlan kezelés vállalási területeink: Budapest, teljes V. kerület; teljes VI. kerület; VII. kerület Körút és azon belüli része, valamint a Körúttól kifelé eső 3. keresztutcáig; XIII. kerület kizárólag Újlipótváros Körút közeli rész; VIII. kerület, Körúton belüli rész, Palotanegyed.

A fent felsorolt területeken kívül sajnos jelenleg nem tudjuk vállalni Ingatlan kezelését, managelését!

 

 

Lakás kiadása rövidtávra külföldieknek

Szolgáltatásunk

Milyen feladatok ellátását vállaljuk.

Áranik

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

Vállalási terület

Hol vállaljuk magánszálláshely üzemeltetését?

Szálláshely szolgáltatás, rövid távú bérbeadás, közösségi-szállásmegosztás, magánszállás... Sokféle képpen hívják, de mi is a lényeg?

Sokan átgondolták, átszámolták már, hogy kiadó lakásuk mennyivel több pénzt hozna havonta, ha nem hosszú távra lenne kiadva (klasszikusan), hanem rövid távra külföldiek bérelnék éjszakánkénti díjazásért. És igen, sokan kiszámolták, hogy a rövid távú bérbeadás által még egy közepes kihasználtsággal (foglaltsággal) is legalább a jelenlegi bérleti díj bevétel duplájához jutnának.

Mi a hátránya? Miért nem teszi mindenki?

Akkor miért is nem teszi meg mindenki? Alapvetően az alábbi visszatartó problémákkal találkoztunk az elmúlt években:

  • Nyelvtudás hiánya - tudni kell kommunikálni a külföldi vendégekkel, és a kapcsolatot is tudni kell tartani vele. Illik legalább angolul jól beszélni, de nem árt még legalább egy nyelv ismerete
  • Idő és energia hiánya - egyetlen saját lakás külföldieknek való rövidtávú kiadása - magánszálláshely üzemeltetése - is gyakorlatilag teljes embert kíván. Erre a legtöbb tulajdonosnak nincs ideje, sem energiája, hiszen van egy szakmájuk, munkahelyük, elfoglaltságuk, családjuk. Emellett nehéz hetente többször a lakáshoz szaladgálni, ügyeletet tartani, a kulcsokat és az ingatlant átadni, átvenni, mosni és takarítani a vendégek után. Az égőket cserélgetni, kapcsolókat javítgatni, csöpögéseket és dugulásokat megszüntetni.
  • Bizalmatlanság és a tapasztalat hiánya - hiába kecsegtető a szálláshely szolgáltatás nyújtása által megkereshető pénzmennyiség, de a mostani bérleti díj bevétel viszonylagosan biztosnak mondható, míg a rövidtávú bérbeadás bizonytalan, nincs tapasztalata a tulajdonosnak, vajon kivennék-e a külföldiek a lakást, fizetnének-e érte annyit, amennyivel számolt, nem lakják-e le jobban az ingatlant és a berendezést, mint a hosszútávú bérlők, egyáltalán megfelel-e a rövidtávú kiadásra a bútor, a berendezés, az ingatlan.
  • Ismeretek hiánya - nem tudja a tulajdonos, hogy mi a menete a dolognak. Holl kell bejelenteni, milyen engedély kell hozzá, hogyan és mennyit kell adózni utána, milyen nyilvántartási és jelentési kötelezettséggel jár? Hol érdemes hirdetni, mennyibe kerül a hirdetés?
  • Túl sokat kellene foglalkozni vele - és egész egyszerűen ennyi plusz bevétel nem ér meg ennyi plusz munkát a tulajdonosnak.

Van megoldás

Cégünk és a magánszálláshely üzemeltetést végző munkatársa közel 10 év tapasztalattal, több ingatlan üzemeltetésének tapasztalataival, főállásként ezzel a munkával foglalkozva minden feladatot át tud vállalni a tulajdonostól, aki szeretne az ingatlan kiadásával több pénzhez jutni, csak a fenti okok bármelyike eddig eltántorította tőle.

Magánszálláshely üzemeltetés, lakás kiadása rövid távra külföldieknek

Amennyiben az ingatlant egyben szeretné külföldieknek rövid távra kiadni, örömmel vállaljuk ennek feladatait:

Magyar, angol és német nyelven!

  • a vendégeket fogadjuk
  • az ingatlant átadjuk, távozáskor átvesszük
  • ügyeletet biztosítunk, a kapcsolatot tartjuk a vendégekkel
  • a vendégek után takarítunk
  • szolgáltatást nyújtunk a vendégeknek (karbantartás, egyszerűbb javítási feladatok, tájékoztatás)
  • a "szálláshelyet" hirdetjük
  • profi fényképeket készítünk, a teljes marketinget intézzük
  • profi alaprajzot készítünk
  • szükség esetén 3D virtuális sétát készítünk az ingatlanról
  • az érdeklődőket is fogadjuk és tájékoztatjuk
  • foglalások visszaigazolása, szervezése
  • intézzük a nyilvántartási és jelentési kötelezettségeket
  • ellenőrizzük az ingatlan állapotát, a rendeltetésszerű használatot

Ár

Szolgáltatásunk díja két részből tevődik össze. Az első rész a kezelés, az adminisztráció, a bevallás, a hirdetési felületek kezelésének, tervezésének, szinkronizációjának, az ár és a versenytársak figyelésének, a marketingnek, az ügyeletnek, az ügyfelekkel való kommunikációnak, a kulcs átadás és átvételnek a díja. Ez a takarítási díjjal csökkentett bevétel 15-25%-a! A mi érdekünk az Ön érdeke! Minél magasabb a bevétele és alacsonyabb a költsége, annál magasabb a mi bevételünk is, így a közös érdek minket is arra sarkall, hogy optimalizáljuk szálláshelyét, minimalizáljuk a költségeit és maximalizáljuk a nyereségét!

A másik rész (amennyiben rajtunk keresztül szeretné intéztetni a takarítást, ágynemű húzást, törülköző és minden egyéb bekészítést) a takarítási díj, mely nálunk rejtett költségek nélkül minden fontos és szükséges elemet tartalmaz. Ez ügyfeleinknek gyakorlatilag nem kerül pénzébe!

Hogyan lehetséges ez? A külföldi vendégek általában 3 tételt fizetnek: a vendégéjszakánkénti szállás díjat (ez a tulajdonos bevétele lesz), szolgáltatási díjat (amit vagy a hirdetési felület fizettet meg a vendégekkel pluszban, vagy a szállásadó kérhet el a szolgáltatásokért) és takarítási díjat. Ez általában nagyjából alkalmanként kb. 1.000-5.000 forint szolgáltatási díj és/vagy 3.000-12.000 forint takarítási díj, a mérettől, kiviteltől és a szállás díj árfekvéstől függően.

Természetesen a takarítás díja független a vendégtől kért összegtől, a szállásadó kérhet több és kevesebb pénzt is takarítási díjként a vendégektől. Általánosságban elmondható, hogy egy kisebb lakás, mely 2-4 személy befogadására alkalmas 1-2 szobás, 1 fürdős takarítási díja kb. 5.000-7.000 Ft. Míg egy nagyobb 6-8-12 fős 3-4-5 hálószobás, dupla fürdős ingatlan takarítási díja 10.000-12.000 forint. 

Így szolgáltatásunk díját gyakorlatilag a külföldi vendégek fizetik ki. Amikor nincs vendég, nincs feladat sem, így természetesen díjazás sincs!

Vállalási területek

Amennyiben az ingatlan állapota és a berendezés megfelel a célnak, és a társasház SZervezeti és Működési SZabályzata sem tiltja az alábbi területeken tudjuk vállalni magánszálláshely üzemeltetését:

Budapest, II. kerület belvárosi része; I. kerület; V. kerület; VI. kerület körúton belüli része és a Körút vonzáskörzete; VII. kerület körúton belüli része és a Körút vonzáskörzete; VIII. kerületben a Rákóczi út vonzáskörzete, körúton belüli része; XIII. kerület Újlipótváros, a Körút és a Nyugati tér vonzáskörzete