... 2007 óta az Önök szolgálatában!

Üdvözöljük honlapunkon!

100% Magyar kisvállalkozás

Cégünk lakások, házak, kereskedelmi és ipari ingatlanok eladásával, kiadásával, kezelésével, magánszálláshelyek, egyéb szálláshelyek, közösségi szálláshelyek üzemeltetésével, kezelésével, ezekkel kapcsolatos szolgáltatások és tanácsok nyújtásával foglalkozik Budapesten. Fiatalos, dinamikus, tapasztalt csapatunk, közvetlen és állandó partnereinkhez tartozó épületenergetikai szakértővel, értékbecslővel és ügyvéddel segíti ügyfeleink ingatlan és jogi ügyleteinek intézését.

 


2007

.
.
.
.

 

Casa Nostra ingatlaniroda alapítása 2-5 éves tapasztalattal

.
.

2009

.
.

CNingatlan, üzleti és ipari ingatlanok, ingatlankezelés, értékbecslés, vendéglátó ingatlanok közvetítése, hirdetése két irodával Budapesten

.
.

2010

.
.

Az Ingatlan Bonus kft. bejegyzése, egy cég alatt az összes szolgáltatás

.
.

2012

.
.

Gyors, korrekt, precíz és kifejezetten olcsó energetikai tanúsítvány Ügyfeleink részére

.
.

2013

.
.

Cégünk csatlakozott a Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetségéhez, mely által mára már több mint 200 ingatlaniroda dolgozik együtt Ügyfeleinknek rajtunk keresztül

.
.

2015

.
.
.
.

CNingatlan, szolgáltatások CsakNálunk, CsakNeked...

Fejlesztünk, bővítünk, tanulunk és oktatunk, fejlődünk Önökért.


 

 

 

CNingatlan Real Estate agency and property management

CNingatlan Immobilienbüro

   

 

Tisztelt Leendő ügyfelünk!

 

Cégünk egész Budapesten áll rendelkezésére lakás, ház, üzlethelyiség, iroda, vendéglátó-ipari egység, építési telek, nyaralók, vagy akár ipari ingatlan, szálloda eladásában vagy kiadásában, kezelésében vagy értékbecslésében. Az "olcsó ingatlan"-tól a "luxus ingatlan"-ig, étteremtől az irodaházig, a megfelelő csapat fog ingatlan referenseink közül Önnel és igényeivel foglalkozni. Értékbecslő kollégánk immáron több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik lakó és kereskedelmi ingatlanok értékelés ében és értékesítésében egyaránt. Ügyvéd partnerünk szakszerűen, gyorsan, precízen és kedvezményes áron áll ügyfeleink rendelkezésére rengeteg tapasztalattal, ingatlan adásvételi szerződés, valamint cégügyek kérdésében.

 

Állandó és folyamatosan változó akcióink olyan kedvezményeket nyújtanak, melyek más ingatlan közvetítő irodánál nem találhatóak.

 

Amennyiben a megfelelő ingatlan nincs az adatbázisunkban, és Ön nem talál az igényeinek megfelelő ingatlant, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, és mondja el a keresett ingatlan paramétereit! Mi megkeressük önnek a megfelelő ingatlan t, amilyen gyorsan csak lehet! Hatékony módszereinknek és profi együttműködő ingatlan iroda partnereinknek köszönhetően, a kérések 70%-ában 1-2 héten belül megtaláljuk az ügyfeleink által keresett ingatlan t. Így Ön továbbra is mindent egy helyen intézhet.

 

Telefon: +36 30 480 0653

 

A gyors, szakszerű és eredményes értékesítés érdekében együtt működünk ingatlan közvetítőkkel és ingatlanirodákkal.

 

A méret a lényeg?

A Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetségének tagjaként, amennyiben minket megbíz, megkapja a további több mint 200 ingatlaniroda munkáját egyetlen szerződéssel...

 

Amennyiben eladó vagy kiadó ingatlan értékesítéséhez keres megbízható partnert, kérjük keresse meg az ingatlan tipusához és a szolgáltatáshoz tartozó ingatlan referensünket:

Lakó és üzleti ingatlanok, üzlethelyiségek közvetítése: +36 30 480 0653

Kezelés, üzemeltetés, ingatlanszakértői vélemény, értékbecslés: +36 30 480 0653

 

Cégünk partnerei segítségével Ügyfeleink rendelkezésére áll ingatlanközvetítés, értékbecslés, energetikai tanúsítvány kiállítása, ingatlankezelés és ügyvédi szolgáltatások mellett: kedvezményes lakberendezési (egyedi bútorkészítéstől a látványtervig) és felújítási szolgáltatásokkal.

 


 

 

"Hostel üzemeltetés"

Egyéb szálláshely, külföldieknek rövid távra kiadható lakás, szobák, hostelek kialakítása, üzemeltetése

 


 Tisztelt Ügyfeleink!

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a jelenleg kezelésünkben lévő apartmanok és hostelek száma és az azokkal járó munka mennyisége, kapacitáshiány miatt:

jelenleg sajnos új 6 szobánál több helyiséggel rendelkező, illetve 16 főnél nagyobb befogadóképességű hostelek, közösségi szálláshelyek, valamint 1 szobás vagy 4 fő alatti "mini" apartmanok üzemeltetését, kezelését nem tudjuk vállalni!

Köszönjük megértésüket!


 

 

Ami törvényileg előírt és kötelező:

A hostelt és az apartmant (egyéb szálláshelyet) bejelentési kötelezettség terheli, valamint minden törvényi előírásnak meg kell felelnie, miután igazolást kell kérni rá. Ehhez minimum formanyomtatvány és alaprajz valamint pár melléklet, rosszabb esetben komplett műszaki dokumentáció és rengeteg dokumentum és irat szükséges. Akkor minősülhet az általunk kialakított, vagy kialakítandó hostel "egyéb szálláshelynek" (és nem panzió, hotel, szálloda, üdülő, stb.) ha "az e célra hasznosított szobák száma legfeljebb nyolc, az ágyak száma legfeljebb tizenhat"

 

Hostel engedélyezési követelmény

  1. A szoba nagysága:
    1. egyágyas: legalább 8 négyzetméter,
    2. két- vagy több ágyas: legalább 12 négyzetméter, a harmadik ágytól ágyanként további 4 négyzetméter,
    3. legmagasabb ágyszám: szobánként 4 ágy, gyermekek számára emeletes ágy használata is megengedett.
  2. Vizesblokk: a vendégek számára elkülönített fürdőszoba/zuhanyozó vagy mosdó, WC, -kefe tartóval, WC-papírtartó papírral, higiéniai hulladéktárolóval.
  3. Kávékonyha: kávé-, tea főzésére, reggeli jellegű ételek készítésére alkalmas berendezéssel (főzőlap, mosogató, asztal, szék) és felszereléssel (edények), a vendégek számára elkülönített hűtőszekrény használattal.

Hostel üzemeltetési követelmény

  1. Ügyelet: a szállásadó vagy megbízottja a helyszínen vagy ügyeleti telefonszám megadásával biztosítja.
  2. A helyszíni ügyeleti időszakon kívül a vendégek számára belépés biztosítása.
  3. Takarítás:
    1. vendégszoba legalább hetente egyszer, ágyneműhuzat- és törülközőcserével egyidejűleg. (ágynemű: 1 db paplan, 1 db párna személyenként, törülköző: 1 db kéztörlő, 1 db nagyméretű törülköző személyenként), az új vendégek érkezése előtt minden esetben,
    2. a közösen használt helyiségek takarítása mindennap.

 

Ezenkívül rendszeresen adatszolgáltatási kötelezettség is terheli az egyéb szálláshelyeket.

 

Hostel üzemeltetés

Amit mi vállalunk Hostel üzemeltetés során:

Vendég fogadása, szoba átadása, karbantartás, ügyelet (előírás), szoba átvétele, napi takarítás (előírás), heti 1x ágynemű, törölköző csere (előírás), kötelező adatszolgáltatás a jegyzőnek, szabályzat és házirend átadása, betartatása. Kapcsolattartás közös képviselettel, társasházzal, stb. Igény esetén hirdetés, vendégszerzés a megbízó költségére.

Jelenleg magbízásos jogviszonyban vállalunk csak Hostel üzemeltetést! Tehát a tulajdonos marad a hostel tulajdonosa és üzemeltetője a vendégek és a hatóság felé is, mi megbízásos alapon a feladatok minden fizikai teendőjét látjuk el. Ha nem szeretne a tulajdonos egy percet sem kell hogy szálláshelyével foglalkozzon, minden feladatot és intézést elvállalunk.

Jelenleg a Hostel üzemeltetést (természetesen a magyar nyelven felül) angol és német nyelven vállaljuk!

Költségek, Hostel üzemeltetés árak: az ingatlan fekvésétől, méretétől, a szobák és ágyak számától, a feladat nagyságától és az elfoglaltság időigényétől függően a Hostel üzemeltetés ára: havi fix 30.000 - 120.000 forint, plusz a havi bevétel 10-20%-a.

Szeretnénk tájékoztatni kedves leendő ügyfeleinket és érdeklődőinket, hogy ebben minden feladat, az ügyelet tartása, a napi takarítás és a felügyelet, valamint karbantartás is benne van! Egy lakás kezelése jóval kevesebb feladat és időtöltés, így annak a költsége is kevesebb. Összehasonlításul számoljuk csak azzal, hogy a napi takarítás önmagában legalább napi 1 megkezdett munkaóra, plusz az utazás, kiszállás, stb. Melyért a takarító cégek, de még egy "takarító néni" is elkér legalább 1.000 forintot. Ez annyit tesz, hogy egy hónapban átlagosan 30.000 forint lenne csak a napi takarítás eszközölése, mely törvényi előírás.

A végtakarítást cégünk számlázza a vendég felé, így az nem jelenik meg sem költségként, sem adóalapot képző bevételként.

Hostel üzemeltetés vállalási területeink: Budapest, teljes V. kerület; VI. kerület Körút és azon belüli része; VII. kerület Körút és azon belüli része, valamint a Körúttól kifelé eső 3. keresztutcáig; XIII. kerület kizárólag Újlipótváros Körút közeli rész; VIII. kerület, Körúton belüli rész, Palotanegyed.

A fent felsorolt területeken kívül sajnos jelenleg nem tudjuk vállalni Hostel üzemeltetését!

 

Hostel kialakítás, engedélyeztetés

Hostel vagy egyéb szálláshely kialakításánál a törvényi előírásokat, a vendégigényeket és a több éves tapasztalatunkat figyelembe véve tudunk tanácsot adni a méretekkel, kialakítással, bútorozással, gépesítéssel és természetesen a spórolással kapcsolatban! Igény esetén akár teljes-körűen átvállaljuk a beszerzés, kivitelezés, bejelentés és engedélyeztetés folyamatát is.

Ennek költsége minden esetben egyedi, hiszen rengeteg mindentől függ.

 

Kedvezmények, akciók

Amennyiben valaki két hostelt kíván ránk bízni, vagy ajánl egy új ügyfelet, aki egy következő hostelt bíz ránk, és ezen hostelek egymástól nincsenek 1 km-nél messzebb, mindkét Hostel teljes üzemeltetési díjából 10-10% kedvezményt adunk!

 

 

MEGRENDELÉS

 


 

Ingatlan kezelés, ingatlan management

Kiadó és kiadott ingatlanok kezelése, külföldi bérlők esetén is teljes-körű szolgáltatással

Hosszú távra kiadott egységek esetén vállaljuk az ingatlan kezelését-managelését magyar-angol-német nyelven. Rövid távú bérbeadás, és/vagy több vendégszobával (egységgel) rendelkező ingatlan esetében az ingatlan egyéb szálláshelynek ("Hostel"-nek) minősül, így azon megbízásokra a Hostel üzemeltetés menüpont alatti feladatellátások és díjazás érvényes.

Lakás, lakóingatlan, iroda és üzlethelyiség kezelése! Lakóingatlanok és nem lakóingatlanok kezelését is vállaljuk!

Amennyiben befektetésnek vette az ingatlant, és a továbbiakban nincs kedve állandóan a kiadással és a bérlővel foglalkozni, vagy kiadná külföldieknek az ingatlant magasabb bérleti díj fejében, de nem szeretne velük idegen nyelven kommunikálni, valamint nem szeretné vállalni az ezzel járó többletfeladatokat, ügyeletet, rendelkezésre állást, karbantartást, vagy egyszerűen csak messzire költözött az ingatlantól ahhoz, hogy rendszeresen ellenőrizze a bérlőt, a befizetéseket, eszközölje a javításokat, nem tud rendszeresen az ingatlanhoz utazgatni, mi tapasztalattal, korrekt hozzáállással vállaljuk az ingatlan kezelését, ezen feladatok szakszerű elvégzését!

Levesszük válláról a terheket, Ön csak a bevételt látja az ingatlan kiadásából.

 

1. Ingatlan kezelői csomag-ban meghatározott feladatok, és a megbízási díj mértéke:


Amikor az Ingatlanban bérlő van, tehát az ingatlan lakott:

  • háromhavonta egyszer az ingatlan állapotát és a rendeltetésszerű használatot ellenőrizzük
  • havonta, a Bérlőtől a bérleti díjat átvesszük –bérlővel történő megállapodás alapján oly módon, hogy Bérlő hozza a bérleti díjat minden hónapban az irodánkba, vagy Mi keressük fel minden hónapban Bérlőt a díj átvétele érdekében
  • havonta, a Bérlőtől már átvett havi bérleti díj, megbízási díjjal csökkentett összegét Megbízó számára készpénzben átadjuk / Megbízó bankszámlájára megfizetjük
  • havonta a közüzemi számlák Bérlő általi befizetését ellenőrizzük / ellenértékét Bérlőtől átvesszük, a közüzemi számlákat befizetjük
  • havonta elektronikus úton a havi közüzemi számlák befizetésének tényét Megbízó felé bizonyítjuk

A jelen pontban foglalt feladatok ellátására vonatkozó megbízás díja 15.000 forint havonta.


2. Ingatlan kezelési csomag-ban meghatározott feladatok, és a megbízási díj mértéke:


Amikor az Ingatlanban bérlő van, tehát az ingatlan lakott:

  • háromhavonta egyszer az ingatlan állapotát és a rendeltetésszerű használatot ellenőrizzük
  • havonta, a Bérlőtől a bérleti díjat átvesszük –bérlővel történő kötött megállapodás alapján oly módon, hogy Bérlő hozza a bérleti díjat minden hónapban az irodánkba, vagy Mi keressük fel minden hónapban Bérlőt a díj átvétele érdekében
  • havonta, a Bérlőtől már átvett havi bérleti díj, megbízási díjjal csökkentett összegét Megbízó számára készpénzben átadjuk / Megbízó bankszámlájára megfizetjük
  • havonta a közüzemi számlák Bérlő általi befizetését ellenőrizzük / ellenértékét Bérlőtől átvesszük, a közüzemi számlákat befizetjük
  • havonta elektronikus úton a havi közüzemi számlák befizetésének tényét Megbízó felé bizonyítjuk
  • Megbízó költségére elvégezzük az alábbi az azonnali beavatkozást igénylő munkákat:
    • karbantartási munkák
    • veszély elhárítási munkák
    • a rendeltetésszerű használathoz szükséges javítási munkák
    • a bérleti szerződésben leltárba vett ingóságok működéséhez szükséges javítási munkák
  • a Bérlő(k) felé telefonos ügyeletet tartunk fenn, segítséget nyújtunk
  • külföldön már megszokott és így külföldi bérlőktől elvárt szervíz szolgáltatást nyújtunk 1-2 munkanapon belüli kiszállással, legyen szó akár egy kiégett lámpáról, akár egy nem működő kapcsolóról, szoruló kilincsről, elromlott zárról, csöpögő csapról, stb.
  • a bérlemény és a társasház házirendjét is átadjuk minden bérlőnek, és annak betartását szem előtt tartjuk
  • szükség szerint kapcsolatot tartunk a szomszédokkal, a társasházzal, a közös képviselettel, panasz esetén azonnal reagálunk

A jelen pontban foglalt feladatok ellátására vonatkozó megbízás díja, a havi bérleti díj 15%-a havonta, de legalább 20.000 forint havonta.

 

Természetesen amikor az ingatlant nem bérli senki, nincs elvégzendő feladat, így nincs fizetendő díj sem!

Amennyiben az ingatlant még nem bérli senki, vagy megüresedne és az eddigi bérlő kiköltözne, vállaljuk az ingatlan kiadását is!

 

Ingatlan kezelés vállalási területeink: Budapest, teljes V. kerület; teljes VI. kerület; VII. kerület Körút és azon belüli része, valamint a Körúttól kifelé eső 3. keresztutcáig; XIII. kerület kizárólag Újlipótváros Körút közeli rész; VIII. kerület, Körúton belüli rész, Palotanegyed.

A fent felsorolt területeken kívül sajnos jelenleg nem tudjuk vállalni Ingatlan kezelését, managelését!

 

MEGRENDELÉS

 


 

 

Lakás kiadása rövidtávra külföldieknek

 Szolgáltatásunk

Milyen feladatok ellátását vállaljuk.

Áranik

Mennyibe kerül a szolgáltatás? 

Vállalási terület

Hol vállaljuk magánszálláshely üzemeltetését? 

Vállaljuk magánszálláshely "bérüzemeltetését", akár rövid távra is! Utazás, nyaralás, külföldi munka, vagy gyermekáldás, esetleg betegség miatt nem tudja üzemeltetni magánszálláshelyét? Ne zárja be a jövedelmező "üzletét" egy hétre se! Ne mondja vissza a foglalásokat! És ne a saját konkurenciáját bízza meg a helyettesítéssel! Vállaljuk az üzemeltetés átvételét akár egy vendégért is!

Vállaljuk a szálláshely szolgáltatás üzemeltetését hosszú távra is, teljes szolgáltatással!

Szálláshely szolgáltatás, rövid távú bérbeadás, közösségi-szállásmegosztás, magánszállás... Sokféle képpen hívják, de mi is a lényeg?

Sokan átgondolták, átszámolták már, hogy kiadó lakásuk mennyivel több pénzt hozna havonta, ha nem hosszú távra lenne kiadva (klasszikusan), hanem rövid távra külföldiek bérelnék éjszakánkénti díjazásért. És igen, sokan kiszámolták, hogy a rövid távú bérbeadás által még egy közepes kihasználtsággal (foglaltsággal) is legalább a jelenlegi bérleti díj bevétel duplájához jutnának.

Mi a hátránya? Miért nem teszi mindenki?

Akkor miért is nem teszi meg mindenki? Alapvetően az alábbi visszatartó problémákkal találkoztunk az elmúlt években:

  • Nyelvtudás hiánya - tudni kell kommunikálni a külföldi vendégekkel, és a kapcsolatot is tudni kell tartani vele. Illik legalább angolul jól beszélni, de nem árt még legalább egy nyelv ismerete
  • Idő és energia hiánya - egyetlen saját lakás külföldieknek való rövidtávú kiadása - magánszálláshely üzemeltetése - is gyakorlatilag teljes embert kíván. Erre a legtöbb tulajdonosnak nincs ideje, sem energiája, hiszen van egy szakmájuk, munkahelyük, elfoglaltságuk, családjuk. Emellett nehéz hetente többször a lakáshoz szaladgálni, ügyeletet tartani, a kulcsokat és az ingatlant átadni, átvenni, mosni és takarítani a vendégek után. Az égőket cserélgetni, kapcsolókat javítgatni, csöpögéseket és dugulásokat megszüntetni.
  • Bizalmatlanság és a tapasztalat hiánya - hiába kecsegtető a szálláshely szolgáltatás nyújtása által megkereshető pénzmennyiség, de a mostani bérleti díj bevétel viszonylagosan biztosnak mondható, míg a rövidtávú bérbeadás bizonytalan, nincs tapasztalata a tulajdonosnak, vajon kivennék-e a külföldiek a lakást, fizetnének-e érte annyit, amennyivel számolt, nem lakják-e le jobban az ingatlant és a berendezést, mint a hosszútávú bérlők, egyáltalán megfelel-e a rövidtávú kiadásra a bútor, a berendezés, az ingatlan.
  • Ismeretek hiánya - nem tudja a tulajdonos, hogy mi a menete a dolognak. Holl kell bejelenteni, milyen engedély kell hozzá, hogyan és mennyit kell adózni utána, milyen nyilvántartási és jelentési kötelezettséggel jár? Hol érdemes hirdetni, mennyibe kerül a hirdetés?
  • Túl sokat kellene foglalkozni vele - és egész egyszerűen ennyi plusz bevétel nem ér meg ennyi plusz munkát a tulajdonosnak.

Van megoldás 

Cégünk és a magánszálláshely üzemeltetést végző munkatársa közel 10 év tapasztalattal, több ingatlan üzemeltetésének tapasztalataival, főállásként ezzel a munkával foglalkozva minden feladatot át tud vállalni a tulajdonostól, aki szeretne az ingatlan kiadásával több pénzhez jutni, csak a fenti okok bármelyike eddig eltántorította tőle.

Magánszálláshely üzemeltetés, lakás kiadása rövid távra külföldieknek

Amennyiben az ingatlant egyben szeretné külföldieknek rövid távra kiadni, örömmel vállaljuk ennek feladatait:

Magyar, angol és német nyelven!

  • a vendégeket fogadjuk
  • az ingatlant átadjuk, távozáskor átvesszük
  • ügyeletet biztosítunk, a kapcsolatot tartjuk a vendégekkel
  • a vendégek után takarítunk
  • szolgáltatást nyújtunk a vendégeknek (karbantartás, egyszerűbb javítási feladatok, tájékoztatás)
  • a "szálláshelyet" hirdetjük
  • az online profilokat kezeljük (airbnb, booking, stb.)
  • az árat menedzseljük, figyeljük a "konkurenciát" a kiemelt időszakokban az árat változtatjuk
  • figyelünk az értékelésekre és a visszajelzésekre
  • profi fényképeket készítünk, a teljes marketinget intézzük
  • profi alaprajzot készítünk
  • szükség esetén 3D virtuális sétát készítünk az ingatlanról
  • az érdeklődőket is fogadjuk és tájékoztatjuk
  • foglalások visszaigazolása, szervezése
  • intézzük a nyilvántartási és jelentési kötelezettségeket
  • ellenőrizzük az ingatlan állapotát, a rendeltetésszerű használatot

A takarítás nálunk mindig teljes takarítást jelent, nincsenek plusz szolgáltatások plusz költségekért! Magában foglalja a komplett és a pipere takarítást is, mint például:

  • Porszívózás, portalanítás, portörlés
  • Felmosás
  • Hűtő, mikró, sütő külső és belső fertőtlenítő tisztítása
  • Konyhai, fürdőszobai felületek fertőtlenítő tisztítása
  • Vízkőmentesítés, szaniterek, csapok vízcseppmentes tisztítása
  • Szobák bútorfelületeinek tisztítása
  • Tükrök, üvegfelületek tisztítása, ablakok tisztítása
  • Fogyóeszközök ellenőrzése, töltése
  • Törölközők, ágynemű huzatok cseréje
  • Szemetes ürítése, szerelvények tisztítása

Az előző szolgáltatáshoz kiegészítésképpen nyújtott szolgáltatásunk a teljes kezelés és managelés:

  • online profilok kezelése, több oldal esetén szinkronizálás
  • ármanagement,
  • "konkurencia" figyelés,
  • foglalások fogadása,
  • kérdések megválaszolása,
  • vendégekkel teljes körű kapcsolattartás foglalástól a távozásig
  • alapfokú meghibásodások megoldása
  • komolyabb meghibásodások esetén intézkedés
  • fogyó eszközök, takarítószerek beszerzése

 

Ár

A takarítás és kulcsátadás, átvétel, szerviz szolgáltatás. Ez a tulajdonosnak legtöbbször gyakorlatilag nem kerül pénzébe. Hiszen a külföldi vendégek általában 3 tételt fizetnek: a vendégéjszakánkénti szállás díjat (ez a tulajdonos bevétele lesz), szolgáltatási díjat (az ügyeletért, a kulcsok átadásáért, átvételéért, az adminisztrációért, stb.) és takarítási díjat. Ez utóbbi kettő gyakorlatilag ki is teheti cégünk teljes megbízási díját. Ez általában nagyjából vendégenként és alkalmanként kb. 2.000 - 8.000 forint szolgáltatási díj és 2.000 - 14.000 forint takarítási díj, a mérettől, kiviteltől és a szállás díj árfekvéstől függően.

Az áraink mindig egyediek, és az apartmantól függően a tulajdonossal egyeztetettek, de például:

"Kis" 1 szobás, 2- maximum 4 személyes apartman:

Csak takarítás
4500 (+áfa) / alkalom
Csak kulcs átvétel, visszajelzés kérése, vendég útnak indítása külön kiszállással
2000 (+áfa) / alkalom
Csak kulcs átadás, vendég fogadása, tájékoztatása külön kiszállással 
2500 (+áfa) / alkalom
Egyben bonyolítva kulcsátadás/átvétel és a távozó és érkező vendég között takarítás, ágynemű csere:
6500 (+áfa) / alkalom

"Nagy" 3-4 szobás, 6- maximum 10 személyes apartman:

Csak takarítás 
9000 (+áfa) / alkalom
Csak kulcs átvétel, visszajelzés kérése, vendég útnak indítása külön kiszállással
2000 (+áfa) / alkalom
Csak kulcs átadás, vendég fogadása, tájékoztatása külön kiszállással 
2500 (+áfa) / alkalom
Egyben bonyolítva kulcsátadás/átvétel és a távozó és érkező vendég között takarítás, ágynemű csere:
12000 (+áfa) / alkalom

Így szolgáltatásunk díját gyakorlatilag a külföldi vendégek fizetik ki. Amikor nincs vendég, nincs feladat sem, így természetesen díjazás sincs!

 

Az előző szolgáltatáshoz kiegészítésképpen nyújtott szolgáltatásunk a teljes kezelés és managelés díja: a bevétel 15-25%-a, melynek alapjául a takarítás díjával mint kiadással csökkentett bevételt vesszük!

 

Vállalási területek

Amennyiben az ingatlan állapota és a berendezés megfelel a célnak, és a társasház SZervezeti és Működési SZabályzata sem tiltja az alábbi területeken tudjuk vállalni magánszálláshely üzemeltetését:

Budapest, II. kerület belvárosi része; I. kerület; V. kerület; VI. kerület körúton belüli része és a Körút vonzáskörzete; VII. kerület körúton belüli része és a Körút vonzáskörzete; VIII. kerületben a Rákóczi út vonzáskörzete, körúton belüli része; XIII. kerület Újlipótváros, a Körút és a Nyugati tér vonzáskörzete

 

 


 

 

Hírek és frissítések:

 

  • Hostelek, külföldieknek rövid távra kiadható egyéb szálláshelyek kialakításában, engedélyeztetésében, bejelentésében és üzemeltetésében tapasztalattal állunk rendelkezésére!
  • Szolgáltatásaink bővültek: 2012-ben ügyfeleink számára kedvezményes áron tudjuk nyújtani partnerünkön keresztül a kötelező energetikai tanúsítványok kiállítását!
  • Szolgáltatásaink bővültek: Idén kedvezményesen tudjuk vállalni ügyfeleink számára ingatlana teljes körű felújítását
  • Boldog, sikerekben gazdag Új Évet kívánunk minden kedves Ügyfelünknek. Kívánjuk, hogy akinek még nem sikerült, találja meg otthonát az idei évben!
  • Kellemes Ünnepeket Kívánunk minden kedves Ügyfelünknek!
  • Dátum és névnap emlékeztető, valamint kölcsönösségen alapuló hirdetések megjelenése a nyitóoldalon.
  • Folyamatosan keresünk és kínálunk eladó és kiadó éttermeket, kávézókat, sörözőket.
  • Eladó és kiadó ipari ingatlanokkal foglalkozó oldalunk átdolgozva és frissítve.
  • Üzleti ingatlanokon belül saját csoportot kaptak a vendéglátó-ipari ingatlanok (étterem, söröző, kávézó, borozó).
  • A CNingatlan ingatlanközvetítő irodán belül specializált csoport foglalkozik a vendéglátó-ipari ingatlanok közvetítésével.

 



 

Saját oldalaink:

ingatlanközvetítés

Vendéglátóingatlanok.hu

 

EladóKiadóÜzletek.hu

 

IngatlanBonus.hu

 


 

Ingatlan Bonus Kft. | C00569/2011 | 06438/2010

CasaNostra - CNingatlan ingatlan közvetítés, kezelés, értékbecslés 2007-2015 Budapest - weblap: Rat-Design webstudio

We're listed in Real-Estate-Agents.com, Cégkereső, www.webtelefonkonyv.hu, http://hasznosoldalak.hu/ Nyílászáró: ablakguru

eladó kiadó ingatlan lakás ház üzlet garázs telek iroda kereskedelmi és ipari ingatlan Budapesten ingatlan kezelés albérlet hitel ügyvéd egy helyen cningatlan Budapest

 

 

 

Az Önök által leginkább keresett kulcsszavak honlapunkon:ingatlan eladó kiadó CNingatlan albérlet lakás ház Real Estate hitel Property üzlethelyiség For Sale apartement

ingatlanok ingatlan kezelés rental flat in Budapest kiadás ingatlanközvetítés irodák telkek üzletek értékbecslés

vendéglő hitel közvetítő budapest budapesten eladó házak buy flats and houses in budapest olcsó ingatlan

eladó budapesti ingatlanok eladó olcsó ingatlanok hitel közvetítés budapest hitelügyintézői munkakörbe

ipari ingatlan közvetítés kiadó üzlet ingatlan management vendéglátó üzlethelység kiadó kiadó lakás Budapest

eladó, kiadó vendéglátó-ipari ingatlan, étterem, söröző, kocsma, borozó, póker klub, cukrészda, kávézó

ügyvéd, adásvétel, adásvételi szerződés, ingatlanjog, energetika, energetikai tanúsítvány, zöldkártya